צילומי תדמית למנהלי חברות ועסקים

  • צילומי תדמית לחברות ועסקים

    הצילומים משמשים לחומרי המכירה של החברות ולתקשורת פנים ארגונית

    צילום פורטרט עסקי

    כאשר הלקוח מגיע אל עמוד האינסטגרם שלכם, אל פרופיל הפייסבוק או אל אתר האינטרנט, הוא רואה את הפנים שלכם. זהו למעשה הדבר הראשון שהוא רואה וזהו הרושם הראשוני שלו לגבי העסק, המותג והשירותים שאתם מציעים. אם כן, אין ספק שיש חשיבות רבה לתמונה שמקבלת את פניו, ורבים מבעלי העסקים מבינים עד כמה צילום פורטרט עסקי הוא צעד נחוץ מבחינתם. עם הליווי המקצועי של בועז נובלמן, המנוסה בצילומי תדמית ובצילום פורטרט בפרט, תוכלו לתכנן את התמונות האידאליות מבחינתכם – ולקבל תוצאות נפלאות באיכות הגבוהה ביותר.

    האם אתם צריכים צילום פורטרט עסקי?

    אם אתם לא לגמרי בטוחים האם זה נכון גם עבורכם, הנה המצבים שבהם צילום פורטרט עסקי יכול להתאים גם לכם:

    זהו כלי שיווקי משמעותי ליועצים, לרבות יועצים עסקיים ושיווקיים, עורכי דין או רואי חשבון

    זהו כלי שיווקי מצוין לנותני שירותים, לרבות מעצבים גרפיים, כותבי תוכן ומקדמי אתרים

    זהו כלי שיווקי נפלא לבעלי עסקים קטנים, לרבות מאפרות מקצועיות או מעצבות אופנה

    ישנם גם מצבים רבים שבהם צילום פורטרט הוא פתרון אידאלי לעסקים שמוכרים מוצרים מוחשיים. למשל, בעליו של סטודיו לאפיה המקיים גם סדנאות הוא הפנים של העסק לא פחות מיצירות האמנות המרהיבות שלו, ובהתאם הוא זקוק לצילומי פורטרט איכותיים. במילים אחרות, אם המותג שלכם נשען על כישוריו של אדם אחד, רצוי להציבו בקדמת הבמה ולאפשר תקשורת אישית, ישירה ואינטימית הרבה יותר, בין המותג לבין הלקוחות הפוטנציאליים שלו.

    צילום פורטרט עסקי מחיר משתלם כולל ליווי מקצועי בכל שלב

    צילום פורטרט עסקי הוא אחד הכלים החשובים ביותר לקידום העסק, ובפרט לקידום המותג והאדם שעומד מאחוריו. עם תמונה מקצועית שתוכננה בקפידה ומשלבת גם את ערכי המותג ואת המסרים המרכזיים שלכם, הלקוחות שלכם יוכלו להתרשם בקלות ובן רגע מכל מה שיש לכם להציע להם. עם הליווי והתכנון של בועז נובלמן, צלם מיומן ועתיר ניסיון, תוכלו לתכנן את הקונספט המתאים עבורכם, את התמונות שישקפו את הערכים והמסרים שלכם, ואת הדרך האידאלית לייצר תמונות מוצלחות שימשכו את תשומת לבם של הלקוחות ברשתות החברתיות ובאתר האינטרנט שלכם.

    צילום פורטרט מקצועי

    בעידן שבו המצלמות הסלולריות איכותיות יותר מאי פעם, נדמה שרבים מגדירים את עצמם צלמים מקצועיים, ורבים אף מכתירים עצמם צלמי פורטרט. אלא שבפועל, צילום פורטרט מקצועי הוא תחום מורכב אשר דורש את רמת הדיוק הגבוהה ביותר בעבודה, כך שק צלם מיומן יהיה זה שיוכל להשלים את המשימה בצורה הנכונה ובהתאמה מלאה לצרכיו של המצולם. כך ניתן לתכנן תמונות מקצועיות שמשקפות באופן מושלם את עיסוקו של המצולם, במקום תמונות חובבניות המשלבות אביזרים בלתי קשורים או תפאורה שאיננה מתאימה. עם הניסיון הרב של בועז נובלמן ועם הציוד המקצועי הטוב ביותר, צילומי הפורטרט שלכם ייראו מקצועיים וטובים יותר מאי פעם.

    מי בכלל צריך צילום פורטרט מקצועי?

    חשוב להבין את המטרות המרכזיות של צילום פורטרט מקצועי, ואת המצבים שבהם הוא נדרש כדי לספק מענה אמיתי ומדויק לצרכים הייחודיים שלכם:

    צילום לצרכי תדמית, למשל לשימוש באתר האינטרנט של המותג או לשימוש בעמודים העסקיים ברשתות החברתיות

    צילום אמנותי המשלב גם מוצרים או אלמנטים המשקפים את השירות שמעניק המצולם ללקוחותיו

    כך או כך, ברור לחלוטין שצילום הפורטרט מציב במרכזו את האדם ולא את המוצר, את השירות או כל אלמנט אחר. גם אם ניתן לשלב בתמונה אלמנטים שונים המשקפים את העסק ואת מטרותיו, הפנים של העסק הם מה שבאמת חשוב, והם אלה שמקבלים את תשומת הלב המלאה. כך ניתן לייצר חוויה אישית מאוד וחיבור בין האדם לבין הלקוח, או בין האדם שניצב במרכז התמונה לבין האדם הצופה בה. חיבור זה הוא תנאי כמעט בסיסי ליצירת חיבור בין הלקוחות לבין המותג והערכים שהוא מייצג.

    צילום פורטרט מקצועי עם בועז נובלמן

    בועז נובלמן מזמין אתכם להשקיע בעסק שלכם את מלוא תשומת הלב, ולתכנן צילום פורטרט מקצועי שיקפיץ אתכם אל הרמה הבאה. במקום עוד סלפי שצולם בתאורה גרועה, תמונה שניסיתם לשפר עם פילטר באינסטגרם או ניסיון להפגין כישורים בפוטושופ, זה הזמן לגייס צלם מקצועי עם ציוד מתקדם, תאורה מתאימה ויכולת להפיק את המיטב מכל תמונה. כך תוכלו לתכנן את הקונספט האידאלי מבחינתכם ולייצר תמונות מלהיבות שיעשו את העבודה במקומכם בכל ערוצי השיווק שבהם תבחרו.